Push it!!

Monday, May 17, 2010

Who Will Win The World Cup?

Share

 

Salam..mieran kembali lagi..hehehe.entry ni mieran tulis untuk instant casg blogging..dua entry yang lepas tak diterima sebab lambat dihantar kot..hehehe..da lepas limit 50 entry terawal..so xpelah kan..xde rezeki..ni mieran mencuba untuk kali ketiga.hehehe..

 

Tajuk minggu ni, who will will world cup?tajuk yang menarik bukan..selepas berakhirnya piala thomas, minta kita semua akan tertumpu kepala kejohanan bola sepak yang paling berprestij di dunia..bagi world cup tahun ini akan berlangsung di Afrika Selatan..kalau dekat boleh jugak nak pergi tengok..hahaha..

 

Tahun ni mieran pilih Sepanyol akan menjuarai piala dunia kali ini..kenapa mieran pilih sepanyol? mieran memang minat team sepanyol..bagi mieran team sepanyol memang complete di setiap posisi..daripada posisi penjaga gol yang sememangnnya mantap dan sudah tentu penggenpur bertaraf dunia yang juga menjadi pemain kegemaran mieran dari dulu..fernando torres..

 

Kalau mengikut reputasi yang ditunjukkan team sepanyol masa kelayakan piala dunia memang gempak.dengan reputasi yang mantap, tidak mustahil  team sepanyol akan menjulan piala dunia tahun ini..tak sabar rasanya nak melihat kelibat-kelibat pemain bertaraf dunia beraksi nanti..

 

Team sepanyol menjuarai euro 2008 kalau tak silap mieran (kalau salah betulkan ea..hehe)..dalam team sepanyol memang ramai pemain yang mantap seperti fabregas, fernando torres, david villa dan ramai lagi la..kalau mengikut pemain yang ada sekarang memang tidak mustahil mereka akan menjuarainya kali ini..all the best to all team especially spain..

 

jangan lupa dapatkan special edition adidas pure game set and get Rm30 P1 wimax voucher and a limited edition south africa 2010 key ring at http://projectalpha.com.my/promo/

Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

 

Week-12a

 

 

 

 

 

 

 


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus