Push it!!

Tuesday, May 18, 2010

Seks: Warden + Ustazah

Share

 

Salam geng..tajuk kali ni memang panas sikit..tak pernah-pernah mieran nak tulis entry panas macam ni.bukan nak cari trafik atau publisiti murahan tapi nak memaparkan apa yang berlalu di dunia realiti sekarang..

 

Memalukan..ini la perkataan pertama yang terpancul daripada mulut mieran saat membaca berita ini di kosmo online..apa la nak jadi dengan masyarakat sekarang ni..tengok dari luaran putih suci je, tapi dalaman memang gelip gelita..

 

Apa yang telah bermain di fikiran ustazah masa buat aksi tak senonoh 2 ek?..kalau godaan syaitan dah menguasai diri memang apa2 boleh berlaku..sejujurnya mieran tak menjangkakan yang berita sebegini akan wujud..

 

Memegang status ustazah plak 2..x tahu la apa nak cakap lagi..kalau dah tak sabar pun agak2 la wei..ni buat kat dalam asrama pelajar..apa ni ustazah..aduh..kalau macam ni la, susah la pelajar-pelajar nak respect guru terutamanya pada masa akan datang..sepatutnya ustazah perlu mendidik anak bangsa kita, tapi ini kan pula yang terjadi..

 

ne_04.1 ceduk dari kosmo online

Mieran pun malas la nak cakap panjang berjela..ada akal fikir jelah sendiri..kalau tak pandai fikir guna akal, xyah jadi orang la..maaf kasar sikit..kecewa sangat dengan berita ni..

 

Hope kawan-kawan blogger jauhila benda-benda yang boleh merosakkan akhlak ni..mieran pun selalu berpesan pada diri mieran..memang kalau ikut nafsu serakah kita, semua orang nak melakukan benda 2, tapi kita ni kan ada agama yang membataskan benda 2 sampaila kita mendirikan masjid barulah halal..pas kawin nak buat 24 jam buat la selagi korang ada tenaga..maaf kasar sikit..

 

p/s : dunia da akhir zaman..renung2 kan lah..


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus