Push it!!

Thursday, May 20, 2010

Footbal = Adidas

Share

 

 

Salam geng..

 

Instant cash blogging week 12 (b) sudah keluar..minggu ni tajuk yang diberikan ialah Footbal = Adidas (Why football and adidas go together)..

 

Umum mengetahui bahawa jenama adidas ini tidak asing lagi terutamanya dalam bidang sukan..jenama adidas ini memang terkenal di seluruh dunia..sukan yang paling digemari masyarakat di dunia ini iatu bole sepak juga tidak terkecuali..produk-produk daripada jenama adidas memang seringkali digunakan oleh pemain-pemain bola seantero dunia..

 

Sukan bola sepak dan jenama adidas ini bagaikan aur dengan tebing..janggal rasanya jika tiada pemaian bola sepak yang menggunakan produk adidas semasa mereka beraksi..jenama adidas ini memang menjadi pilihan bagi kebanyakan pemain-pemain handalan dunia..

 

Kasut-kasut bola jenama adidas memang berkualti tinggi dan secara tidak langsung dapat meningkatkan mutu permainan pemain-pemain yang menggunakan kasut bola jenama adidas..Jenama adidas ini memang tidak asing lagi kepada pemain-pemain handalan dunia..berketepatan dengan tagline adidas iaitu ‘forever sports"’…

 

Week-12b

 

Bagi mieran bola sepak dan adidas bergerak seiring dalam dunia sekarang..kenapa kedua-duanya bergerak seiring?..setiap tahun adidas akan mengeluarkan kasut-kasut bola rekaan baru sesuai dengan kehendak pemain-pemain handalan dunia..maka tidak hairanlah bahawa bola sepak dan adidas perlu bergerak seiring..

 

Adidas tidak hanya mengeluarkan kasut bola sahaja, tetapi adidas telah mempunyai produk perfume dan produk penjagaan diri bagi kaum lelaki..

 

Ok that all..sambil itu jangan lupa tonton projek alpha episod 29-32..have a fun..

 

Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

 

 

 

 

 

 

 


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus