Push it!!

Thursday, May 20, 2010

SEO: Trafik Capai Target

Share

 

Salam geng..

 

Hari ni rasa nak share la sikit dengan semua tentang trafik blog mieran yang dah mencapai target yang mieran nak..dulu masa buat blog mieran just suka-suka je..tapi sekarang rasa addicted sangat dengan blog..

 

Trafik blog mieran tak la hebat mana pun..cukup2 makan je orang cakap..kalau nak dibandingkan dengan trafik blog kawan-kawan mesti tinggi macam KLCC kan..mieran ni masih baru..budak baru belajar..

 

Target trafik mieran untuk sehari-hari xdelah tinggi sangat..just nak capai 500 UV sehari pun dah kira beruntung sangat..ye la kah blog biasa2 macam blog mieran ni susah nak dapat visitor masuk..

 

Direct to the point mieran just nak tunjuk perfomance trafik blog mieran untuk dua hari lepas..kalau sesiapa yang ada masuk blog mieran semalam dan hari sebelumnya mesti tahu entry apa yang mieran tulis kan..thanks 2 all..

 

Entry pasal ‘ustazah terlampau’ memang mendapat sambutan..erm mieran saja just nak cuba main dengan keyword..SEO la kot..hahaha..tak pandai sangat bab2 ni..kalau nak tahu lebih lanjut sila rujuk mentorku ek..sis dahlia (tunjuk ajarku sifu)…

 

Jom review sikit pasal keyword yang hot dan sensasi..

 

 Keyword

 

Ramai yang mecari cerita ni..not bad la..tapi blog mieran bukannya bergantung sepenuhnya kepada entry hot macam 2..visitor tegar mieran datangnya dari usaha blogwalking mieran sendiri..kalau malas blogwalking memang tak dapat la trafik yang mieran target..jom tengok trafik blog mieran yang tertinggi setakat ni la..hehehe..tapi xleh lawan trafik mentorku dan kawan-kawan yang lain lagi kot..

 

 Trafik blog

 

Nampak tak..kalau tak nampak buat-buat jelah nampak ek..hehehe,,pertam kalu UV blog mieran dapat capai angka 600++..tak de apa yang mustahil kalau kita usaha dengan gigih..di mana ada kemahuan di situ ada jalan kan..mieran harap hari2 selepas ini akan dapat maintain trafik sebegini..inysaAllah..

 

p/s : thanks 2 sis dahlia kerana banyak bagi tunjuk ajar :)


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus