Push it!!

Wednesday, February 3, 2010

esk ada kuiz...

Share
salam semua..

saat aku menulis dlm blog ni aku tgah sibuk membaca nota subjek bahasa dan minda melayu..huhuhu..sempat lg menulis dlm blog ni..huhuhu..tp esk kuiz buat kt dlm kelas je..ada peluang nk meniru..hahahaa..amaran:jangan tiru aksi sedemikian..tp kalu berbincang xpe kot..wakakaka..


setiap kali ada kuiz @ nk exam bru la sibuk nk cari nota2 yang berkenaan..ni la masalah aku yg sukar aku buang..huhuhuh..tp apa2 pun aku tetap mengulangkaji..wlaupun last2 minit tp xpe, org cakap bc last2 minit ni senang nk ingat point2..btl ke ek??erm tepuk dada tnya diri sdri la..lain org lain ragamnya kn..

ok la aku harap korang doakan aku k..kpd cosmate2 aku, i wish u gud luck..do the best..
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus