Push it!!

Sunday, January 24, 2010

keseronokan genting highland..

Share
salam..hari ni aku just nk share keseronokan aku n kwn2 aku berada di genting highland..mmg da lama plan nk pg sana, bru ari ni kami berkesempatan pg sana..mmg teruja sgt bila da smpai sna..1st impression aku kt sana mmg best, dgn suhu yg sejuk smpai ke tulang aku rasa kesejukannya..mklum la aku kurus skit..huhuhuh..

utk  pg ke tman tema genting kami kene menaiki kereta kebel sejauh 3.4 km merentasi hutan hujan tropika..mmg cntik pemandangan atas sana..landasan kerete kebel kt sana adalah landasan yg terpanjang di Asia Tenggara..bangga aku jd anak Malaysia..perasaan gayat menghantui aku saat aku menerjah msuk ke dlm kereta kebel 2..tp dek kerana perasaan aku yg sgt teruja aku buang sume perasaan gayat 2..huhuhu..

smpai aje kt taman tema genting 2 kami trus menuju ke permainan yg pertama, yg mmg kami nk main sgt2..permainan 2 nama 'space shot'..fuhh tinggi giler benda 2..msa ktaorg naik bnda 2 n smpai ke puncak, pemandangan x nmpak apa kerana kabus tebal..naik bnda 2 mmbuatkan aku terasa melayang layang di udara n merasakan spt jntung tercabut dilayangkan oleh angin yg kuat..huhuuh..menjerit..menjerit..dan menjerit..x blh nk ungkapkan dgn kata2 apa perasaan slps naik bnda 2..

lepas 2 kami main sume permainan yg ada kt sana..antaranya roller coaster,cyclone,kapal lanun n bnyk lg la..x larat nk tulis..huhuhu..kalu korang nk thu keseronokan permainan 2 sume..korang mmg kene pg sna.sume permainan kt sna mencabar keberanian kamu..aku ni bt2 berani je..naik je sume permainan,kalu x main kn rugi..hehehe..ok la smpai sini dulu aku share pengalaman aku kt genting.kalu nk thu lebih2 korang kena rasa sdri la...

                                                                 dalam kereta kebel


                                           pemandangan yg indah ktka berada dlm kereta kebel




                                    landasan 'cyclone' yg menyeronokkan..huhuhuh..cuba la kalu berani!!

                                                 'space shot' yg menakutkan..ada berani!!huhuh
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus