Push it!!

Tuesday, September 8, 2009

nasib menyebelahi kami..

Share
salam pd sume..ari ni adalah ari yg plg letih n plg risau dlm hdp aku..mana xnya, bgun tdo masa bersahur pg td terlintas d fikiran aku pasal presentation susur galur..msa 2 dlm fkran aku mmg rsau sgat2 psal keje 2...bknnya risau psal apa,group kami x siapkan lg keje 2..huhuhu..

bukannya kami malas nk siapkan keje 2 tp atas kerana kesukaran utk mndpatkan bhan2 yg berkaitan sgt ssah utk diperoleh..2, 3 kali jgk la kami g ke ptsl nk cri bhan tp x jmpa2..dlm fikiran kami sume mmg mangkuk hayun btl la tjuk yg kami dpt..tjuk presentation kami plak berkaotan dgn rumpun afro-afrika..huhuhuhu..mcm la kami ni ktrunan org2 sana..ahaha..

jam tepat kol12 tgahri..ht mula dup dap..dup dap..huhuhu..mcm nk gugur jntung ni rasanya..sblm lect msuk aku da bc doa2 agar group kami x sempat prezen ari ni..huhuhu..tup pintu dewan kuliah dibuka..ha dr rahim da msuk..mula la aku mengelabah..x keruan jdnya..geng2 aku sume da berpandangan sesama sdri..si din 2 da berpeluh aku tgok..hahahaha..si fiz n zul plak nmpak x tentu arah je..huhuhu,,aku plak wt bdoh je smbil bc doa2 yg ptut..

pas 2 dr rahim ckp dia akn pnggil group bkn berdasarkan no..argh lagila gelisah ktaorg..lpas satu2 group dia pnggil smpaila dia pnggil group last yg akan prezen ari ni..hnya Allah je thu degupan jngtung aku masa 2..mana xnya, dr rahim da ambil senarai nama ktaorg utk prezen tp ntah knp tiba2 dia letak smula senarai nama ktaorg kt tepi n dia ambik snarai nama group ln n then terus pnggil utk prezen

hahaha time 2 punya la lega sgat2 korang thu x..ya la kalu dia pnggil n then kta x dpt prezen burn 20m mcm 2 je..x snggup la wei mcm 2..tp berkat kesabaran dr rahim d bulan puasa dia bg peluang sekali lg kt group2 yg x dpt prezen n x ade group yg akan d potong arkahnya..thanks bnyak2 dr rahim..dr mmg the best...

moral:siapkan keje awl2..jgn last2 minit bru nk bt..huhuhuhu..lu pikir la sdri
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus