Push it!!

Friday, September 11, 2009

apa salah aku??

Share
bln ni da cukup 1 bulan aku terasa dipinngir oleh seseorang..apa salah aku smpai dia buat aku mcm ni??kalu aku ade bt dosa kt dia bgtau jelah..x pyah nk diam kn diri..1000 mesej drp aku 1 mesej pn dia x balas..hina sgt ke aku smpai dia bt mcm 2 kt aku??

ya aku redha yg aku ni byk kekurangan..mgkin aku ade buat salah kt dia smpai dia x blh maafkan aku..setiap kali aku ym dia,wlaupun aku tnggu dia 24 jam xde mknannya dia nk balas ym aku..niat aku hnya nk berkawan je ngan dia..tp dia bt aku x ubah mcm org yg ketagih simpati drp dia..

apa sume ni??..x blh ke dia layan aku mcm dia layan kwn2 dia yg lain??..ke standard dia tinggi sgt sampai aku ni x layak berkawan dgn dia..

aku x sgka dia layan aku mcm ni..memang x terfikir dlm otak aku yg dia akan layan aku teruk mcm ni sekali..xpelah kalu dia selesa dgn khdupan dia skrg..mybe aku ni perosak hdp dia..bt apa la dia nk kwn ngan aku kn..sape la aku..hnya insan biasa yg x lari drp membuat salah

fikir bnyak2 pn xde guna jgk..habis madu sepah dibuang..hdp aku blh diibaratkan mcm 2 la skrg..xpelah..xkn la aku nk menangis sbb dia xnk kwan ngan aku..redha je dgn apa yg ditakdirkan utk kita..

aku sentiasa mendoakan kesejahteraan hdp dia di dunia dan di akhirat...amin
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus