Push it!!

Monday, September 14, 2009

ragam shopping kt downtown..

Share
assalamualaikum..

mieran in the house..huhuhu..kali ni nk cite plak ragam kitaorg (aku,zul,hafiz n wan) g shopping kt downtown..kt mana ntah downtown 2 aku just iikut diorag je..hehehehe..mulanya kiataorang plan nk g sana slps hbs solat terawih tp d sbbkan oleh kesibukan wan n hafiz kt dectar telah membantutkan plan awl kitaorang 2..

geram gak mula2 2 kn..yelah kn da x sbar nk bershopping ni..huhuhuh..masa 2 jam da pukul 12 tepat..mata aku mmg da ngantuk da masa 2..tgah syok je main royale (ngacuh) wan plak antar mesej kt aku..dia ckp mlm 2 gak jd nk pg downtown..dlm ht aku betul ke x la mamat 2..huhuhu..awl2 2 dia msj dia ckp x jd pg coz penat..alih2 mesej jd plak nk pg..mmg 'b***k btl..huhuhu

masa 2 gak aku msj kt zul..aku msj dia x bls..dlm jgkaan aku mybe zul da tido sbb masa aku msj dia kol10 dia ckp dia penat nk tido..so aku sruh plak wan msj zul..wan ckp zul da berb****l atas katil dia...hahahahaha..siot btl msj si wan 2..tp zul gagahkan diri bgun dr tido semata2 nk g shopping ngan ktaorg..huhuhu..aku da agk zul sure akn pg sbb dia 2 kaki shopping..huhuhuh

tepat kol1 pg ktaorg bertolak dr ukm g downtown..drp mata yg telah mengantuk td tiba2 bertukar segar semula..sampai kt sana aku terkejut gak..pg2 buta pn org msh berpusu2 kt downtown 2..tp xpe aku x hiraukan 2 sume yg penting aku nk beli apa yg aku nk..huhu

aku pn mula la jln2 kt downtown 2..zul,fiz n din jln laju sgat sampaikan aku x sempat nk pilih seluar jeans yg aku berkenan..so aku wt kptusan aku nk jln sorang2 je la..huhuhuh..pas 2 berpecah la aku ngan diaorg 2..hmpir 2 jam gak la aku kt downtown 2..hasilnya dpt gak aku beli seluar jeans, selipar dan baju utk wt raya nati..huhuhu..jam da kol3.30 aku pn msj la kt diaorg tnya diaorg da sipa ke blm beli brg..da penat berjalan kitaorg pn berkumpul nk balik..aku ingatkan diaorg 2 shopping sakan tp hampeh je..zul n hafiz x beli pape pn..si wan 2 beli butang baju ke kot..xpela mybe apa yg diaorg nk kt xde jual kt sana kot..huhuhuhu..tp x cukup lg beli kt downtown 2..ada lg brg yg aku nk beli..huhuhuh..da pg msjid india tp xnk citer lg..huhuhu..bye..

moral:membeli ikt kemampuan dan beli apa yg patut shj..jgn membazir krn memabazir adlh amalan syaitan..

jgn la terlalu memilih smasa membeli krna memilih itu adlh nama ln bg cerewet..huhuhuhu (sape2 yg yg tergolong dlm konteks cerewet 2 maaf la ek..gurau2 je..huhuhuh)
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus