Push it!!

Saturday, September 5, 2009

syntax oh syntax

Share
keje..keje..keje dan keje..x hbs2 ngan keje..keje yg paling ssah plak 2 kna siapkan..aduyai skit kpala la mcm ni..huhuhu..sintaksis..aduh dgr pn da lain mcm je..subjek yg paling ssah utk aku faham..kalaulah subjek 2 blh drop confirm2 aku drop..d sbbkan subjek 2 la pngk aku jatuh..aduh geramnya..arghhh..

td tengah aku khusyuk wt keje sintaksis 2 kwn aku zul 2 ym aku..sempat plak dia ym aku dlm kesibukan dia wt sintaksis 2..huhuhuh

zul: im... aku mcm dah salah buat aje... huhu yg komplemen tu
aku: la yeke nape plak?huhuhh
zul: aku da wat sikit... pastu mcm aku rase xde kene mengena ngn yg komplemen teori GB jer.. huhu
aku:ala wt jelah aku pn x thu apa aku wt... ahahaha
zul:xpolah... teruskan aje..huhu

ha mcm 2 la penangan sintaksis 2..smpai mcm 2 sekali..kesian kwn aku..xpe2 tabahkan smgat mu zul..chaiyok2..huhuhu..best je citer pasal org kn yg sdri pnya da siap ke??huhuhuhu..kalu iktkan hati aku malas wt keje 2..biarkan mcm 2 je..tp apakan daya aku nk melawan arahan lect aku kn..terima jelah..da namanya student kena ikt arahan la..

jam da 12.40..aku tgk roomate aku si din 2 bru nk sentuh keje 2..huhuhu..da lewat2 mlm bru nk wt..hehehe..tp xpe aku thu dia akan teruskan wt sampai siap sbb dia rajin,,rajin ke??huhuhu..tp mcm xkn siap je keje si din 2..kejap dia tgok page atas..kejap tgk page bwh...cri idea kot..mybe la..hahaha..

apa2pn aku harap semua kwn2 aku sempat la siapkan keje sintaksis 2 dlm masa terdekat ni..kalu x jwbnya, c+ plak la dpt dlm exam ni..xnk aku mcm 2..huhuhu..xse dooh
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus