Push it!!

Wednesday, February 6, 2013

Salam kembali

Share
Salam..

Pertama kali nak cakap di sini aku rindu sangat-sangat dunia blogging..kali terakhir aku menulis entry mungkin pada tahun lepas..tak pun 2 tahun lepas..huhu..

Selepas berjaya menghabiskan 3 tahun belajar di UKM akhirnya aku dapat jugak mengenggam segulung ijazah yang sangat-sangat diimpikan..sekarang setelah 2 tahun aku lepas aku konvo alhamdulillah aku dapat terus berkerja di agensi swasta..

Memang hajat di hati ingin menabur bakti dengan kerajaan, tetapi apakan daya semua permohonan yang di buat masih belum dapat jawapan..so kerja swasta pun ok la..daripada duk tanam anggur je kan..sekarang sape-sape yang terlalu memilih kerja,makan pasir la jawapnya kan..hehe..

Sampai di sini sahaja la coretan aku untuk kali ni..maaf dipinta jika apa yang dituliskan ni x seberapa..yelah kan sebab dah lama tak buat entry..otak dah beku, takde idea nak mengarang..huhu..

Ok geng sekarang masa untuk terjah menerjah blog kawan-kawan..see ya..daaa

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus