Push it!!

Wednesday, May 26, 2010

Fernando Torres : Say no to Chelsea

Share

 

Salam geng..

 

Ada sape-sape tak minat team Liverpool?..kalau ada bagus, sama minat macam mieran..hehe..dari kecil sampai la dewasa sekarang ni team Liverpool menjadi pilihan mieran dan tidak keterlaluan jika mieran labelkan diri mieran die hard fans of Liverpool.hehe

 

Fernando Torrres memang pemain yang digeruni keran larian pantasnya dan ketajaman penyudahnya di depan pintu gol. That why la banyak tema-team hebat di dunia seperti Chelsea, Barcelona, Real Madrid dan MC cuba untuk memancing kelibat Fernando Torres..

 

fernando-torres2 Torres..hope stay at Anfield 4ever :)

 

Terbaru, Chelsea dilaporkan membida sebanyak £70 untuk mendapatkan pemain tersebut..pergh giler banyak 2..berita ini membuatkan penyokong Liverpool gusar termasuklah mieran..huhu..

 

Dikhabarkan bahawa Fernando Torres meminta agenya Antonio Peton untuk menolak tawaran lumayan daripada Chelsea itu..fuuh lega..ahahh..jangan marah ek fans Chelsea..beli striker lain jelah ok..ehhe

 

Ancelotti Ancelotti..erm cari striker lain je ek..huhu

 

Walaupun prestasi Liverpool ‘ke laut’ tahun lepas, tetapi ia tidak mematahkan semangat Torrea untuk terus menabur nakti kepada team yang diberi jolokan The Kop itu..yehaa..next season sure BPL milik LIverpool plak :)


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus