Push it!!

Wednesday, May 26, 2010

Cristiano Ronaldo : Maurinho mahu banyak gol

Share

 

Salam geng..

 

Kali ni entry pasal dunia bola plak..Mieran ni memang fanatik dengan bola sepak..sekadar menonton jelah..huhu..

 

Cristiano Ronaldo memang nama yang tidak asing lagi dalam dunia bola sepak. Sebagai pemain kelab gergasi Sepanyol, Real Madrid beliau memang dahagakan kejayaan. Setelah pelbagai kejayaan yang dijulang bersama kelab terdahulu MU..Tapi tahun ini beliau berputih mata kerana tidak memenangi apa2 kejuaraan..

 

cristiano-ronaldo-real-madrid Cristiano Ronaldo

 

Musim hadapan sudah tentunya akan bertambah menarik untuk melihat perkembangan atay gaya bola sepak Real Madrid. Ini kerana jurulatih yang diberi jolokan The Speial One iaitu Jose Maurinho telah mengambil alih kelab tersebut dengan kontrak 4 tahun bernilai £36 juta..

 

jose-mourinho1 The Special One..Maurinho

 

Jose Maurinho dikhabarkan akan berbelanja besar-besaran untuk menguatkan lagi pasukan barunya itu. Disamping itu, beliau telah bertegas mahu Ronaldo menjaringkan lebih banyak gol untuk musim depan dan mengahrapkan ayam tambatan pasukan tersebut lebih menyerlah pada musim hadapan..

 

Mengambil kata2 daripada Maurinho  'Kami adalah berbangsa Portugis,dia adalah pemain terbaik dunia dan saya adalah pengurus terbaik dunia. 'Saya mahukan gol yang banyak dari Ronaldo musim depan


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus