Push it!!

Saturday, May 22, 2010

Champion League : Final 2010

Share

 

images3

Salam geng..

 

Wah pagi ni akan berlangsungnya satu perlawanan hebat yang tentunya dinanti-nantikan oleh para peminat bola sepak. Champions League Final tahun ini akan berlangsung di stadium keramat Real Madrid iaitu Santiago Bernabue..

 

Final tahun ini akan menemukan dua kelab gergasi eropah iaitu di antara Bayer Munich vs Inter Milan..Dengan rekod yang cemerlang menewaskan Barcelona pada peringkat separuh akhir, Inter dilabel sebagai favourite untuk menjilan kejuaraan yang berperestij ini..

 

6d130221625b9323f2a65da585fd6c2a

Arjen Robben

 

Dibimbing oleh jurulatih yang digelar ‘special one’ Jose Maurinho, Inter mencari gelaran treble untuk musim ini selepas cemerlang merangkul kejuaraan liga serie A tahun ini..

 

images2

Bagi Bayern yang mengamalkan corak yang menyerang, mereka mengharapkan sentuhan daripada ayam tambatan mereka iaitu Arjen Robben untuk merobek gawang Inter Milan. Pertembungan dua pemain tengah yang dulunya nadi kepada Real Madrid iaitu Robben dan Sneijder menjanjikan aksi yang meanrik di tengah padang..

 

376,http _a323.yahoofs.com_ymg_paul_parker__1_paul_parker-603294978-1274468522.jpg ymqyGLDDlX76UChh Piala yang diidamkan..

 

Malang bagi Bayern kerana akan beraksi tanpa kelibat perancang tengah, Ribery yang digantung perlawanan kerana mengutip kad merah semasa perlawanan di peringkat sebelumnya..

 

Siapa yang lebih berhak merangkul kejuaraan tahun ini..Inter ataupun Bayern Munich..Sama-sama la saksikan perlawanan tersebut jam 3.45 pagi waktu tempatan

 

p/s : dua-dua team ni mieran tak berapa minat..hehehe :)


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus