Push it!!

Friday, April 23, 2010

My Look..Kaki Kencing..

Share
Salam geng..tak lupa jugak geng naruto chan..huhuuh..dulu masa kecik-kecik mak mieran cakap mieran ni selalu kencing malam..arghh tidak..malunya huhuhu..tapi xpe itu cerita 20 tahun lepas..sekarang mieran dah besar..dah berlaku transformer transformasi dalam diri mieran..ala geng2 pun dulu masa kecik-kecik kencing malam gak kan..tak nak mengaku la 2..hahaha..Ish kenapa hari ni mieran citer pasal kencing-kencing ni..tak senonoh la mieran ni..huhuuh..ni semua mieran nak fire 'My Look' yang hangat-hangat tahi ayam je..(mood tengah menyampah ni..hehehe..
Straight 2 the point la ek..mieran rasa bengang + fed up +  menyampah..semua ada la..dulu masa mula-mula nak launch mulut manis je berjanji itu ini..pom sana, pom sini..sekarang apa jadi?nak look kat mana lagi..mieran rasa semua yang join benda alah 2 yang kononya dapat menjana duit hanya dengan search rasa bengang sama macam mieran..betul x geng?..sape yang tak join dulu, tak rasa bengang la..jom kita terjah perasaan kawan-kawan yang telah tertipu dan terlentok dengan pujukan si My Look ni..


mangsa pertama ( nama tidak mahu dinyatakan..hahaha)


" argh aku benci dengan search engines %&^$#@..cakap je lebih.tapi hampeh!..
(huhuhu marah sakan nampak, releks2..jangan bertukar jadi kyuubi da la ek..hahah)






mangsa kedua (nama dia malu nak cakap..hehehe)
"erm i xnak cakap apa la, biarla,lagipun benda 2 free register..x rugi apa2 pun
(wah sopannya..bagus2)








Ok la mieran tak sempat terjah ramai sangat..daripada dua komen di atas ni ternyata mereka memang kecewa termasuk mieran..kepada kawan-kawan yang masih cuba search engine berkenaan sila berhenti berharap la..baik kita berfikir secara gimnastik realisitik la..moving forward bab kata Mr Toyoto Toyota(ejaan yang dieja salah oleh mentorku..sis dahlia..nak tengok??klik sini.  



Jangan marah ek sis..gurau2 je..typing erorr je 2..huhuhuh.. Erm kalau duk maki hamun pun takde gunanya jugak kan..buat letih je..redha jelah dan terima jelah yang kita dah terkena..wakenabeb..huhuhu..padan muka ko mieran..ni sume pasal si naruto la yang suruh aku join..hahahaha.. (takde kena mengena langsung..hehhe)..kalau nak tuduh-tuduh mesti kena ada bukti kan..jom kita tengok bukti jap..bukti ini telah dijumpai di dalam rumah mr.google..

diambil pada tarikh 23/4/2010

p/s :Ok 2 je mieran nak cakap..pengalaman ni mengajar mieran erti kesabaran..dan berfikir dulu sebelum membuat keputusan..



Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus