Push it!!

Thursday, April 22, 2010

Iron Man

Share
Salam semua geng-geng parang blogger..minat tak movie ironman?..erm kalau mieran tanya dengan kaum hawa da tentu diorang geleng-geleng angguk-angguk kepala diaorang..huhuuh..movie aksi macam ni bukanlah jadi peberet kaum hawa kan..yang diorang tahu, ajak bf masing-masing g tengok citer mee cintan cintun, citer leleh-leleh 2 sume..2 la minat kaum hawa..hehehe.. jom tengok situasi ni jap :)

bunga: abang jom tengok wayang
kumbang: B nak tengok citer apa?
bunga: B nak tengok Kush2 Hota Hei (zaman dulu punya movie la)
kumbang: ?? takde citer lain ke B..kita tengok citer aksi la..citer ironman nak?peberet movie abang 2..
bunga: xmo, nk Kush2 jugak..kalau tak kita clash..
kumbang: ???
(kisah benar antara si anu dengan si anu..faham2 jelah)

See..betul tak mieran cakap..hehehe..kaum hawa jangan marah ok..ala apa mieran mengarut ni..hajatnya nak buat review movie ironman 2..terlebih sudah mieran ni..hehehe..

Ok berbalik kepada movie ironman 2 yang akan ditayangkan di seluruh dunia maybe pada awal bulan Mei nanti..tak sabar mieran untuk menunggu movie tersebut release..confirm mieran beli tiket nak tengok kat pawagam..Dalam ironman 2 kali ni rata-rata pelakon yang beraksi dalam ironman 1 dikekalkan..nama-nama seperti Robert Downey Jr dan Gwyneth Paltrow sebagai tunjang dalam filem kali ini amat mantap..
jom kita baca sinopsis movie ni jap...

"Dunia menyedari bahawa Tony Stark (Robert Downey, Jr) adalah superhero yang digelar Iron Man. Dia berada di bawah tekanan dari kerajaan, akhbar, dan masyarakat.Ironman juga belum bersedia untuk berkongsi teknologi dengan tentera, Tony tidak bersedia mendedahkan rahsia di balik baju besi Iron Man kerana ia takut maklumat akan tergelincir ke tangan yang salah. Dengan Pepper Potts (Gwyneth Paltrow), dan James "Rhodey" Rhodes (Don Cheadle) di sisinya, Tony merekacipta suit baru dan menghadapi kekuatan baru yang kuat."

Melihatkan kepada trailer movie ini memang mengujakan..dengan suit robot ironman yang baru lagi canggih membuatkan movie ini memang dinantikan-nantikan di Malaysia dan di seluruh dunia..Ok la mieran tak nak citer panjang lebar la..nanti tak best plak kan..jom kita layan trailer ironman 2..

Ala tak boleh plak nak letak video kat sini..anyway kalau nak tengok trailer ironman 2 klik sini

p/s : nantikan movie ni di kedai basikal pawagam berhampiran anda ok..







Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus