Push it!!

Thursday, March 4, 2010

KAMIBLOGGER BIGGEST CONTEST

Share
Salam..hari ini aku rasa amat boring sangat...daripada aku tak berbuat apa-apa ada baiknya aku join contest "KAMIBLOGGER BIGGEST CONTEST"..Contest ni menawarkan hadiah yang paling lumayan yang pernah aku join..aku teruja sangat..huhuhu..



Semua hadiah yang ditawarkan bernilai lebih dari RM3.5k beb..kawan-kawan jom la kita sama-sama join this contest..tak rugi taw kita mencuba..manalah tahu rezeki kita nak menang kan..macam pepatah orang tua-tua cakap 'tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siapa yang tahu'..

 Selain kita bertanding secara sihat, kita juga sebagai satu komuniti blogger boleh mengeratkan ikatan ukhwah sesama kita..manalah tahu kot-kot bertemu jodoh dalam blog ni..kah3..ok la rasanya dah panjang lebar aku merapu ni, kalau penaja nak bagi aku menang dek kerana merapu aku ni, aku terima dengan hati yang tulus ikhlas..he3..wasalam

p/s : lepas ni harap-harap ramai yang join sekali this contest..memang terbaik wok :)
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus