Push it!!

Sunday, March 21, 2010

Burger World !!

Share
Salam..argh bangun pagi-pagi perut terasa lapar la plak.. Tidur semalam boleh plak termimpi makan berger yang best-best..macam berada di dunia burger..huhuhu..Siapa nak burger??..G beli sendiri..hahaha..jahat betul mieran ni..pagi ni mieran saja rajin nak guna nasihat mr google..minta la nasihat daripada dia..dia kan da top sekarang ni..so minta la nasihat daripada dia pasal 'burger world' ni..

Perut semakin lapar..tak nak cerita panjang-panjang la..just nikmati hidangan-hidangan burger yang disediakan khas untuk kawan-kawan blogger semua..just nikmati dengan mata je ek..hahaha..ada yang telan air liur dah ke..sabar jelah..


 nyum..nyum..tapi tak best sayur banyak..hahaha





macam mana nak makan ni.tinggi sangat..huhuu


nak bunuh orang ke apa burger ni..heheheh


ambik ko..tak cukup besar lagi ke??



mak ai pelik-pelik la burger kat pasaran sekarang ni..macam-macam ada...kalau ikut nafsu memang nak mix kan semua yang ada, kalau boleh nak mix dengan aiskrim sekali..ada ke burger mix dengan aiskrim??huhuhu..sesedap mana burger, kawan-kawan kena ingat kalori yang ada dalam burger 2..jangan tahu makan je..kalau ada siapa2 yang lapar sekarang ni, bolehla bergegas ke kedai burger berdekatan..g mcD ke, burger king ke..kalu poket da kering, burger tepi jalan pun ok lor.. :)

p/s : nak g mcD la..prosperity burger 1!!!...betul ke ejaan 2..lantak la..asalkan dapat makan..have a nice day
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus