Push it!!

Monday, February 22, 2010

Maya Karin Bercerai?? Fitnah @ Realti

Share
Salam semua..pertama kali aku baca berita ni terkejut jugak kerana aku ni boleh dikatakan seorang peminat kepada aktres cantik ni. Maya Karin..Semasa membelek paper kosmo, aku dengan tekun membaca artikel berkenaan. Berita ni sebenarnya dah tersebar luas seminggu lepas dalam internet. maklumla internet ni medium yang paling cepat untuk menyebarkan informasi atau gosip-gosip liar..

Mengikut sumber, isu ini sebenarnya menjadi hangat selepas sebuah web portal yang terkenal iaitu gua.com.my menyebarkan berita ini melalui artikel yang bertajuk 'Maya Karin Bercerai?'..Sebenarnya aku x suka sangat nak ambik port dgn gosip-gosip macam ni.Tapi disebabkan aku fan Maya Karin aku suka nak share pandangan aku dengan semua..

Aku harap semua berita ni x betul-betul terjadi.Aku tengok pasangan ni sesuai sekali.Maybe ada golongan yang x bertanggungjawab di luar sana dengki dengan kebahagiaan Maya Karin dengan suaminya Steven David Shorthose atau nama Islamnya, Muhammad Ali Steven. Aku doakan agar perkahwinan mereka kekal sampai ke akhir hayat..dan aku juga berharap agar Maya Karin dan suaminya sabar menghadapi badai dan dugaan yang melanda perkahwinan mereka..

Jom kita tengok gambar'gambar kak Maya Karin.

merpati dua sejoli

sentiasa anggun

Malaysian beauty


P/s..Teringin jumpa kak Maya Karin dan posing dengan kak Maya..hehehe..






Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus