Push it!!

Wednesday, February 10, 2010

Ketandusan idea

Share
Salam semua..hari ni sangat meletihkan bg aku..kelas kol8, memang menyeksakan btl time nk bgun tido..huhuhu..bgun tdo da la lmbat, pg klas dgn tergesa-gesa plak 2..smpai kelas terus duduk, smbil lelapkan mata sblm lecture msuk..huhuhu..jam da kol9.30 tp lect x smpai2 lagi ni..masa 2 jgk sorang bdk dlm kelas 2, kira dia ni mcm ketua kelas la, si suriani ckp lect xde ari 2..klas d batalkan..aduyai, rasa geram plak, da la datang dgn tergesa-gesa pas 2 xde klas plak..tp xpe elok gak, sbb blh smbung tdo..huhuhu

Jam 11 pagi aku ada 1 lg klas..klas ni aku suka sgt2..kelas sbjek teknologi dan inovasi dlm pendidikan..klas ni 3 jam wo..lama 2..tp berbekalkan lect yg bagus dan baik sgt, 3 jam rasa sekejap je..mana  tidaknya, dlm 3 jam 2, pembahagian masa dibuat..1 jam pertama dgr lect mengajar and 2 jam berikutnya bt aktiviti berkaitan dgn teknologi..huuhu

Berbalik kpd aktiviti yg dicakap td..aku sbnarnya dlm kerisauan yg amat sgt..huhuhu.knapa ek?..sebenarnya aku and group aku perlu membuat atau merekacipta sesuatu yg boleh memberi manfaat dlm pendidikan..kami 1 group x th nk bt apa ni..aduyai..huhuhu..tp 1st opsyen kami ialah kami plan nk bt 1 model volcano..kamu semua penah bt x??huhuh..kwn aku dlm group ni ckp dia penah bt masa sekolah dulu..kami sekarang tgh mencari idea2 yg boleh membantu kami..rekaan 2 tidak boleh guna brang2 berkaitan eloktronik..kiranya kena bt dgn brang2 kitar semula la..

aku harap kawan2 yg baca post ni harap kamu semua blh bg idea2 yg bgus..kalu blh cari idea utk bt rekaan yg simple2 je lagi bgus..
                             group kami nk bt model ala2 mcm ni la.


Model volcano ni sebenarnya blh je kita nk bt nmpak mcm 'real'..keluarkan lava n asap..just kena add bahan2 yg blm dikenalpsti lg..huhuhuh..
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus