Push it!!

Saturday, February 27, 2010

Kemana destinasimu selepas ini??

Share
 'aku dalam dilema'


salam semua..boringnya hari ni..kadang-kadang kehidupan seorang student macam aku ni ada rasa bosan yang amat sangat..walaupun banyak masa terluang, tapi masa berlalu cepat tanpa aku sedari..idea hari pasal ni nak tulis artikel pasal kawan sejati..tapi mood nak tulis 2 tiba-tiba hilang..entah kenapa..mungkin hari ni kawan-kawan aku tak berkesempatan nak luangkan masa bersama aku..

'Kemana destinasimu selepas ini', mungkin siapa-siapa yang baca tajuk ni dia akan berasa pelik kenapa aku letak tajuk macam 2..Ini semuanya gara-gara ramai yang bertanyakan aku pasal ni..yelah kan aku ni student, selepas tamat pengajian mesti la nak cari keje kan.setiap kali orang bertanyakan aku hal ni aku dalam dilema..mungkin kawan-kawan yang bergelar student akan hadapi perkara yang sama macam saya..

Otak sedang bercelaru nak memilih jalan yang mana selepas tamat pengajian..ada orang cakap sambung buat master la, ada orang suruh apply kpli la..macam-macam..tapi bagi aku, aku nak apply kerja ke selepas tamat pengajian..dii ni rasa dah x mampu nak sambung buat master..hehehe

p/s: kemana destinasi saudara selepas ini??..tinggalkan komen saudara..
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus