Push it!!

Friday, June 11, 2010

Trafik : Capai target

Share

 

Salam geng..

Dah lama mieran tak citer pasal trafik blog mieran kan..huhu..sebenarnya bukan apa, trafik ciput je..malu nak tunjuk kat orang la.

Kalau cakap pasal trafik ni, ada dua blog yang mieran jadikan sebagai sumber inspirasi..pertama, blog dahliajournal aka mentor mieran sendiri ( mengaku mieran ni protege ke tak ni sis?hehehe) dan yang kedua ialah blog darkbatman aka aie iaitu rakan blogger mieran..

Biasa la dua blog ni memang dah femes la..trafik ribu-ribu dalam sehari..mieran hanya target 400 UV je dalam sehari..maklumla blog mieran ni cikai-cikai je..Sebenarnya visitor yang datang ke blog mieran, 80 % daripadanya adalah hasil mieran blogwalking secara tegar..hahaha.

Kalau kawan-kawan semua perasan, masuk mana-mana blog, sure akan ada nama mieran..ada tak yang dah jemu tengok mieran selalu masuk blog dia je?kalau ada sila rujuk balai bomba berhampiran dengan anda ok..haaha.

Tak nak citer panjang la..tengok la hasil penat lelah mieran blogwalking untuk mendapatkan trafik yang dihajati..hehe..

Untitled2

Yang dihitamkan 2 abaikan sebab time2 blog mieran under maintenance.huhuhu..alhamdulillah setakat ni mieran masih mampu kekalkan 400 UV sehari tapi tak termasuk hari sabtu dan ahad sebab time 2 mieran lepak umah je..tak blogwalking pun.tak hairan la jika UV blog mieran pada sabtu dan ahad tak mencapai 50 pun..

Jangan dicomparekan plak trafik mieran dengan trafik dua blog yang mieran jadikan inspirasi tadi taw..memang la jauh perbezaannya..macam langit dengan bumi..kih3..tapi mieran tetap bersyukur, ini semua hasil daripada penat lelah mieran amalkan gaya hidup sihat iaitu blogwalking secar tegar..hahaha.

p/s : nuffnang masih tak sayang blog mieran, buktinya sampai sekarang masih belum dapat buffered earning..uwaaaa ..tap tak pe yang penting income mingguan mieran maintain Rm25 per week dari nuffnang..thanks nuffnang..


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus