Push it!!

Saturday, June 26, 2010

Quick update : Arwah atok

Share

Salam geng..

Hari ni mieran sekeluarga bergegas pulang kampung di Kelantan..Pagi tadi dalam pukul 7 pagi, mak mieran kejutkan mieran bangun..mak mieran mengatakan bahawa atok mieran dah pergi meninggalkan kami buat selama-lamanya..

Tiada sepatah kata terpancul dari mulut mieran..Terkedu mieran seketika..Lantas, mieran dan adik-adik bersiap-siap untuk bertolak ke kampung..

Ayah mieran pesan kepada saudara kt kampung supaya tidak menunggu kepulangan mieran sekeluarga sebaliknya terus selesaikan upacara pengkebumian arwah..ayah mieran tak nak jasad arwah disimpan lama-lama.

Mieran tidak sempat menatap dan mengucup arwah datuk mieran..mieran amat sedih..mieran hentikan dulu dunia blogging mieran buat seketika..Mieran minta kawan-kawan turut sama mendoakan kesejahteraan arwah atok mieran di alam barzakh..supaya roh atok mieran ditempatkan bersama orang-orang yang beriman..amin..

p/s : mieran tidak menyangka arwah pergi secepat ini..tapi itu semua kerja Allah swt yang Maha berkuasa..mieran menerima takdir dengan hati lapang..


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus