Push it!!

Wednesday, June 23, 2010

Lawak : Di Hospital

Share

Di hospital ni sudah heboh dengan berita-berita yang tidak enak di dengar..Ramai yang mengatakan hospital tersebut ‘keras’ terutamanya pada hari minggu iaitu pada hari sabtu dan ahad..

Di hospital tersebut, terdapat satu katil yang dikatakan ‘keras’ oleh doktor-doktor..ini kerana setiap pesakit yang ditempatkan di katil tersebut akan mati di hari sabtu ataupun hari ahad..

Doktor-doktor pakar di sana tidak mengetahui apakah punca utama kejadian sebegitu berlaku..Walaupun pesakit-pesakit yang mengalami sakit2 biasa di tempatkan di katil tersebut, sudah pasti pada hari sabtu atau hari ahad akan menemui ajalnya..

Pada suatu hari, doktor-doktor di hospital tersebut ingin membuat intipan di wad tersebut terutamanya di katil tersebut..Pada pagi sabtu dalam pukul 9 lebih kurang, seorang mak cik cleaner masuk ke wad tersebut dengan membawa sebiji vakum dan penyapu di tangannya.Dengan selambanya, mak cik cleaner itu pergi dekat katil yang dikatakan ‘keras’ itu, dan dengan selambanya mak cik cleaner tersebut mencabut plug yang menyambungkan oksigen kepada pesakit dan mak cik tersebut masukkan plug vakum tersebut..

Terungkai la misteri yang menyelubungi diri doktor-doktor di hospital tersebut..rupa-rupanya, gara-gara mak cik cleaner 2 cabut plug oksigen, ramai pesakit yang jadi korban..huhuhu..

moral of the story : sebelum membuat apa2 andaian, elok la periksa dulu yea..hehe..


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus