Push it!!

Monday, June 14, 2010

Jana duit dengan Wawwi Matrix Blogwalking Marketing

Share

Salam geng..

Hari ni mieran nak share pasal blogwalking..tapi blogwalking ni bukan blogwalking biasa taw, tapi blogwalking yang akan menjana pendapatan sampingan serta menjana trafik yang tinggi ke blog kita..dengan hanya join Waawi Matrix Blogwalking anda boleh mendapat keistimewaan yang mieran cakap tadi..

Macam mana nak join?

Kawan-kawan nampak tak widget baru dalam blog mieran ni?jom tengok jap..widget ni ada betul-betul sebelah shoutmix mieran.

Untitled1

Ok sekarang nampak kan?Sebelah shoutmix mieran..ok pas 2, kawan-kawan kena isi nama anda pada ruangan nama.isi url blog dan juga isi email anda pada ruangan yang disediakan..ok  pas siap semua, kawan-kawan akan diberi satu kod then copy serta paste kod tersebut di sidebar blog anda..mudah kan..

Bagaimana program ini berfungsi?

Wawwi matrix blogwalking ialah widget yang akan mempamerkan URL Blog anda ke senarai Networker blog yang mendaftar melalui blog anda mengikut formula Matrix nx15 dan juga merupakan sistem Autospillover.Matrix nx15 berfungsi sepertimana berikut :

Lv1: 5 = 5
Lv2: 5x5 = 25
Lv3: 5x5x5 = 125
Lv4: 5x5x5x5 = 625
Lv5: 5x5x5x5x5 = 3125
Jumlah Network: 3905 Blogger

Terdapat lima level iaitu level 1 hingga 5. Setiap level berbeza-beza..Dengan menggunakan program ini, potensi untuk mendapatkan trafik yang tinggi ke blog anda melalui blogwalking adalah lebih tinggi.Sebagai contoh, jika anda masuk atau jejak 5 web/blog sehari dengan menggunakan program ini, trafik yang anda akan dapat ialah sebanyak 19 525.Banyak kan?..Program ini memudahkan anda serta menjimatkan tenaga dan masa anda..join la sekarang ok..

Sistem mata (Point)

Program ini juga menawarkan sistem mata atau point. Setelah anda join program ini, anda akan diberikan mata sebanyak 10000 sebagai permulaan. Fungsi mata ini adalah untuk membolehkan blogger-blogger lain melawat blog anda. Sistem mata ini berfungsi seperti berikut:

Setiap klik unik sehari untuk lawatan ke blog anda :

20 mata akan dipototng ( jika upline melihat blog anda)

5 matahingga ke 15 mata (jika downline melihat blog anda).

Secara mudahnya, lagi banyak mata, lagi ramai blogger lain yang boleh masuk blog anda dalam sehari..

Anda juga boleh menambah mata (point) anda dengan cara blogwalking ke setiap blog yang ada dalam widget anda. Mata diberi seperti berikut :

Blog Downline (tanda REF) - 2 Mata
Blog Upline (tanda LV) - 1 Mata
Iklan Teks (tanda ADS) - 5 Mata
Iklan Banner 160x180 - 5 Mata
Iklan Banner 125x125 - 10 Mata
Iklan Banner 468x60 - 15 Mata

Bagi memastikan kita mendapat point semasa blogwalking kita akan nampak seperti berikut:

Untitled1

anda akan nampak bar seperti di atas setelah anda masuk ke blog yang ada dalam widget anda

Dengan ini jika anda mempunyai network downline sebanyak 3905 blogger dengan purata klik ialah 10 link/blog sehari, maka anda akan memperoleh 39050 mata. Jika anda inginkan lebih lagi mata, maka anda perlu juga melawat blog lain di widget downline anda atau sebarang pelawat lain yang klik link di widget anda, maka anda dapat mata tambahan.Walaubagaimanapun anda diwajibkan untuk klik sekurang-kurangnya 2 link blog sehari untuk menerima jumlah mata tanpa had dari downline anda pada hari yang sama.

Kumpul duit sambil blogwalking

Sambil blogwalking dengan Wawwi Matrix BlogWalking, silalah kumpul nilai mata sebanyak mungkin kerana fungsi di masa-masa akan datang adalah anda berpeluang untuk menukar nilai mata kepada nilai wang sebenar. Pendapatan sambilan menanti anda semudah klik.

p/s : Ok setakat ni je yang mieran faham..kalau kawan-kawan tak faham tanya ek..hehe..Sempena pelancaran program ni, satu contest dianjurkan yang menawarkan hadiah yang menarik. Sila rujuk di blog  http://gengblogwalking.wawwi.com/


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus