Push it!!

Thursday, June 3, 2010

Gimme Food on Flights

Share

 

Projek alpha instant blogging dah masuk minggu ke 14 (b)..walaupun mieran belum dapat habuannya tapi mieran tetap nak tulis untuk tajuk minggu ini..huhu

Makanan apa yang mieran nak kalau berada dalam flights ek..erm bagi mieran kalau dalam flight 2 boleh menyediakan makanan seperti nasi lemak pun best jugak kan..bukan apa, di samping kita menaiki flight, boleh jugak kita perkenalkan makanan negara Malaysia kepada pengunjung asing terutamanya yang berada dalam flight MAS.

nasi_lemak nyum..nyum

Ni kiranya bersifat dua dalam satu la..dalam masa yang sama boleh promosikan makan terkenal bagi rakyat Malaysia kepada pengunjung luar dan jugak dapat menarik minat pengunjung untuk menggunakan khidmat MAS..

Kalau pekena nasi lemak dan teh tarik dalam flight memang umm la..pas makan boleh tidur sepuasnya sampaila ke destinasi yang dituju..tak de rasa boring menunggu dalam perjalanan jauh yang mengambil masa berjam-jam lamanya..

Nasi lemak sambal ikan bilis memang membuka selera sesiapa yang melihatnya..kalau dalam seminggu tak pekena nasi lemak rasa tidak keruan taw..apatah lagi kalau kita ke luar negara berbulan-bulan..if nasi lemak dihidangkan dalam flight, boleh la penumpang khasnya dari Malaysia melepaskan rindu kat makanan ni..hehe..projek alpha dah nak sampai ke penghujungnya..jom kita layan video episod 43-36 ni..layannn

Pesanan dari penaja kali ini: Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Never go hungry while flying with MAS!


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus