Push it!!

Wednesday, May 19, 2010

Tesis : Complete

Share

 

Salam geng..

 

Alhamdulillah akhirnya setelah berhempas pulas selama 6 bulan (maybe) akhirnya siap juga tesis mieran..hehehe..syukur ke hadrat ilahi..bukan senang taw nak siapkan tesis ni.macam-macam dugaan yang perlu mieran hadapi..

 

Kadang-kadang mieran rasa putus asa kalau hasil kerja yang mieran hantar kepada penyelia ditolak bulat-bulat oleh penyelia..setiap kali hantar bab-bab dalam tesis, akan ada salah dan silap yang perlu dibaiki.

 

Dengan berkata kesabaran dan semangat juang yang tinggi..hehehe..akhirnya mieran dapat jilid tesis mieran dengan jayanya..jom tengok hasil tesis mieran..

 

18052010(002) 

Tadaa..nampak x?kalau tak nampak buat-buat jelah nampaknya..cantik kan..hehehe..tesis mieran xdelah tebal sangat tapi cukup untuk menggembirakan hati mieran..kiranya ada jugak hasil yang mieran tinggalkan kt ukm ni..ada jugak disebabkan tak siap tesis ni ramai student tak boleh nak bergraduasi taw..jangan main-main..

 

 

 

18052010(003)

 

haha nak jugak posing dengan tesis..erm xpelah bukannya selalu kan..saja nak berbangga-bangga..dan nak bagi semangat kepada junior-junior yang perlu siapkan tesis mereka tahun depan..

 

 

180520101294

Lagi gambar posing dengan tesis..kali ni bersama kawanku yang juga blogger sejati..sambil-sambil baca ni jom terjah blog jom tutorial dia..

 

 

180520101298

Wei sudah-sudah la bergambar..hahaha..kawan-kawan yang banyak membantu dalam menyiapkan tesis..yang belakang 2 kawan aku, tesis dia belum siap dijilid lagi..jumaat ni katanya siap..sure akan posing sakan la dia 2..dia blogger gak..terjah blog dia, mofizputra

 

p/s : thanks kepada penyeliaku yang tak jemu2 membantu dalam menyiapkan tesis ini..Dr. Karim Harun..


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus