Push it!!

Wednesday, May 5, 2010

Contest Review Blog Zon Bebas

Share

Salam..dah lama tunggu saat ni sebab nak buat review blog zon bebas..mula-mula nampak contest ni mieran abaikan dulu sebab ada sebab-sebab yang tak boleh dielakkan..ok jom kita terjah blog zon bebas..


Pertama sekali mestilah kita kena tahu latarbelakang zon bebas ni kan..kalau cakap pasal zon bebas sure dalam kepala akan fikir, 'ni mesti cerita-cerita panas, sensasi tentang artis-artis masa kini..wah suka betul kalau bab-bab korek gosip artis ni..huhuhuh..zon bebas ni seperti 'wartawan' bagi para blogger untuk mengetahui hal-hal terkini pasal artis Malaysia dan luar negara..


Menarik tentang ZON BEBAS

Opss..Zon bebas ni bukan macam zon bebas cukai ok!!..huhuhuh..sesuai dengan nama, zon bebas ni menyediakan cerita-cerita hot di pasaran masa kini..bukan hanya menyajikan gosip-gosip liar artis tetapi juga menyajikan berita-berita semasa dalam dan luar negara..Best terjah blog ni sebabnya kalau buka blog ni cepat je page load..kalau lembap macam siput tak, memang tak hot la blog zon bebas ni..huhuhuh..

Kalau ada menarik tentang Zon Bebas mesti ada juga beberapa hal yang mieran tak berkenan dengan Zon Bebas ni..Pendapat mieran la, nama Zon Bebas ni macam tak glamz la bagi mieran..Bagi mieran 1st impression tentang nama Zon Bebas macam tak ngam dengan content Zon Bebas.. (Jangan marah ek..pendapat ikhlas ni ).. Tak ke rasa nama Zon Bebas ni orang boleh ertikan banyak maksud..Maybe ada orang yang bila dengar nama Zon Bebas, mesti mereka akan terfikir adakah content yang disajikan di Zon Bebas adalah bersifat bebas semata-mata..bebas ni boleh meliputi banyak hal..

Cadangan mieran bagi Zon Bebas ni rasanya kalau tukar nama yang bunyi macam glamz sikit boleh tak?hehehe..kalau nama blog glamz, content pun sure glamz..Cerita artis kan semua glamz-glamz..so untuk menampakkan Zon Bebas ni glamz kena la nama blog pun glamz.. ( bukan kutuk ni, tp pandangan ikhlas)..nama Zon Bebas dah ada yang guna..Zon Bebas Cukai contohnya..hehehehe...

Ok that all yang mieran tahu pasal Zon Bebas..Anyway mieran suka lepak kat Zon Bebas sebab content up to date dan menarik..

Penaja hadiah

Tempat pertama:
- RM100 (ditaja oleh www.azizwan.com)
- 1 helai T-Shirt size M atau L (ditaja oleh Zon Artis)
- Pengiklanan selama 30 hari di bahagian sidebar blog ini.

Tempat kedua:
- RM70 (ditaja oleh www.azizwan.com)
- 1 helai T-shirt size M atau L (ditaja oleh Zon Artis)
- Pengiklanan selama 30 hari di bahagian sidebar blog ini.

Tempat ketiga:
- RM50 (ditaja oleh www.azizwan.com)
- 1 helai T-Shirt size M atau L (ditaja oleh Zon Artis)
- Pengiklanan selama 30 hari di bahagian sidebar blog ini.

Tempat ke-4, 5 dan 6:
- RM10 (ditaja oleh www.azizwan.com)
- 1 helai T-Shirt size M atau L (ditaja oleh Zon Artis)
 

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus