Push it!!

Monday, April 5, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

Share


Salam semua..malam ni sambil membuat kunjungan ke blog kawan-kawan, mieran terjumpa la satu blog yang agak menarik..blog ni sekarang tengah menjalankan satu contest yang agak ringkas tetapi menarik dan hadiah memang berbaloi-baloi..mieran ni memang suka sangat join contest..


ok entry mieran pasal contest ni..apa yang mieran akan buat kalau diberi Rm100..pertama sekali secara jujurnya mieran akan gunakan duit tersebut untuk menjilid tesis mieran yang sedang dalam proses sekarang ini..keadaan ekonomi poket sekarang ini sudah terlalu 'tandus dan gersang'..huhuhuh..maklumala da hujung2 semester kan..berbekalkan duit yang akan dapat ini (insyaAllah) tesis mieran akan dapat diterjemahkan dalam bentuk yang paling sempurna..walaupun MBF (Mak Bapak Finance) masih dibuka untuk membuat pinjaman tetapi sebagai anak, mieran xnak membebankan mereka.. 



Selain itu, duit baki yang masih ada selepas menjilid tesis, mieran nak guna untuk membeli sedikit cenderamata kepada penyelia tesis mieran..dengan tunjuk ajar beliau, mieran dapat membuat satu tesis yang agak baik rasanya..huhuhu..tanpa tunjuk ajar beliau belum tentu mieran akan berjaya membuat tesis setebal 100++ page..terima kasih penyeliaku..


Pas beli cenderamata kt penyelia, rasanya ada baki lagi mungkin dalam Rm2 kot..huhuhuh..mieran akan gunakan duit baki yang ada 2 untuk masuk ke tandas di KLCC..huhuhuh..mieran sebenarnya ada sejarah hitam kat KLCC..nk masuk tandas KLCC kena bayar rm2..so mieran nk guna duit baki 2 untuk masuk tandas kt KLCC..nk tgk apa yang cantik sgt kt tandas 2 sampai kena cas rm2..huhuhuh..itu je kot hasrat mieran jika menang rm100..



p/s : kepada kawan2 yang ingin join contest ni just klik di sini..ok done.kalau menang memang rezeki mieran, kalau x dapat xpe,,adat bertanding..ada menang dan ada yang kalah.. :)

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus