Push it!!

Wednesday, April 21, 2010

Apa kejadahnya aku berblog?

Share

Salam da selamat malam geng..entry ni tiada berkaitan dengan isu semasa ataupun gosip yang mengatakan mieran ni keluar date dengan seorang artis cun..wah mieran bila masa plak pandai berdating-mating ni..hahahah.teringin kuar date dengan artis ni..jeng..jeng..






jumpa dalam mimpi pun belum tentu dapat..hahaha..


ok..ok..sudah2 la melalut malam2 buta ni mieran oi..berpijak la di bumi nyata..hehehe..entry kali ni adalah untuk melakasanakan amanah yang dipertanggungjawabkan kepada mieran daripada miss dahlia..so untuk tidak menghampakan beliau mieran buat entry ni khas ok...berbalik pada tajuk entry kali ni, kenapa mieran berblog ek, memandangkan ada empat pilihan yang diberikan oleh mofasad mieran rasa yang paling sesuai bagi mieran adalah yang no 1..berblogging sebab suka-suka..

Kenapa mieran pilih jawapan 2??..look gambar atas 2..suka2 je letak gambar kak lisa yang cun habis 2..sebab suka-suka la..hahhaha..dulunya mieran tak addicted sangat dengan blog ni..blog mieran terbiar selama beberapa bulan macam tak de tuan blog ni..cian betul..mieran ni bukan nak ambil kisah pasal blogging2 ni..

Tapi entah bila masanya mieran dapat petunjuk kot suruh uruskan blog ni..blog ni merayu-rayu panggil mieran..mieran...mieran..huhuhuu...bermula dari saat itu mieran pun mengambil langkah yang drustik..bukan drumstik taw..drumstik aiskrim cornetto 2..jom makan drumstik jap..huhuhu

alahai besnya kalau ada orang belanja..hehehe

Mengarut je mieran ni..huhuhu..mieran da ketandusan idea ni..sekaranj jam da 2.10 pagi waktu bagladaseh
Malaysia mata mieran pun da berat ni..tengok keyboard pun da nampak macam ada 2 je ni..hahaha..ok mieran cakap sekali lagi la, mieran hanya suka-suka je berblogging ni sambil mencari kenalan baru dan maybe mencari bakal wife...hahaha


* SPECIAL FOR BLOGGERS THAT HAVE NO IDEA TO UPDATE BLOG * 
 
Buat post juga kenapa anda berblog tapi mesti ada sumber siapa yang suruh anda jawab. Dan jangan lupa dalam entry tu dekat bahagian hujung, korang letak ayat ni.. 

ok mieran da jawab..giliran anda pula yea..
Soalan ni mieran nak suruh kawan sekolah mieran masa form 6 dulu Mr Beloved untuk jawab.buat entry sama dengan menjawab soalan 'kenapa anda berblog?' ..sama-sama study, sama-sama g main boling da sama-sama pegi usha awek kt kb mall..hahahah..ni ha kb mall kalau nak tahu..



kalau balik kelate tidak lengkap kalau tak datang sini..uhuhuh


Nanti dia pulak akan pass, dan korang pun passing2 laa kepada seorang jer tapi pastikan ada urutan nama asal tu supaya tak tertag orang yang sama banyak kali, dan dapat bagi backlink kepada orang tu pada masa yang sama. At least korang ada idea untuk update blog kan? Ada faham kaa? Tak faham tnggal komen k. Buat post simple pun xper  :)

p/s : nak tengok citer asmaradana jap..hahaha..zass..layan :)



Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus