Push it!!

Saturday, March 27, 2010

Review Evolusi KL Drift 2

Share




Salam dan selamat tengahari kepada blogger-blogger di Malaysia...Dah lama rasanya mieran tak update blog, dah lebih dari 2 hari kot mieran tak update blog..tapi kalau selalu update ada ke orang nak baca post yang mieran tulis nie..huhuuhu..kalau ada yang baca alhamdulillah..terima kasih..Hari ni mieran just nak review pasal movie baru yang sedang hangat ditayangkan di pawagam-pawagam seluruh Malaysia..EVOLUSI KL DRIFT 2..

Movie yang sememangya ditunggu-tunggu oleh peminat khususnya golongan muda..mieran juga turut tidak ketinggalan..hehehe..movie ini adalah arahan pengarah muda yang terkenal, siapa lagi kalau bukan Syamsul Yusof..Selepas kejayaan menghasilkan Evolusi KL Drift dan Bohsia, kini Syamsul Yusof telah diberi kepercayaan sekali lagi oleh ayahnya, Datuk Yusof Haslam, mengemudi filem ketiganya, Evolusi KL Drift 2 dengan bajet bernilai RM2.1 juta.

 antara barisan pelakon yang menjayakan filem Evolusi KL Drift 2

Wah hebat-hebat belaka pelakon-pelakon yang membintangi filem ni..sure best citer ni..Menurut Syamsul Yusof  "Semua aksi akan dilakukan sendiri oleh pelakon saya, bagaimanapun kami turut menggunakan khidmat 5 drifter profesional. Kami hanya menggunakan 10 peratus saja CGI (Imej Janaan Berkomputer), itu pun hanya pada babak tertentu seperti percikan api pistol," katanya ketika bercakap pada pihak wartawan selepas pelancaran pembikinan filem tersebut di Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS), semalam.

Wow bajet filem ni pun dah  mencecah RM2.1 juta..banyak 2..tidak sabar untuk menonton filem ni..kepada siapa-siapa yang belum tengok filem ni, jom la kita ramai-ramai memenuhkan pawagam-pawagam berdekatan..dalam masa yang sama jom kita memeriahkan dan menyokong industri perfileman Melayu..jangan terlalu memuja filem-filem luar negara je taw :)

p/s : mieran dah buat reservation tiket..huhuhu..nak pergi tengok esok dengan kawan-kawan..jom-jom apa tunggu lagi, pergi pawagam berdekatan sokong filem melayu.. :)
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus