Push it!!

Wednesday, March 31, 2010

Mylook.com mesin pencari terbaru..

Share


Salam kepada semua blogger dan otai-otai blogger yang giat berblogging di luar sana..Hari ini apa yang mieran nak tulis dan nak kongsi dengan semua adalah satu temui terbaru yang kian hangat di laman-laman web sekarang..apa benda 2??..


Seperti yang kawan-kawan lihat logo di atas..mylook.com..apa benda 2??tak faham la..ok mieran akan senaraikan satu persatu yang berkaitan dengan mylook.com ini..


1. mylook.com adalah sebuah mesin pencarian terbaru yang baru dilancarkan. Mesin pencarian (search engine) ini berfungsi sepertimana mesin carian yang telah top seperti google, yahoo dan sebagainya.

2. Apa yang menarik tentang mesin carian ini adalah, pemilik mesi carian ini membuat satu kelainan berbanding mesin carian yang lain.Kelainan tersebut adalah, jika kita berdaftar dengan mylook.com kita akan diberikan 'share'..Selain itu, setiap carian yang kita lakukan dengan mylook.com, kita akan mendapat usd 0.22..Tetapi hanya 5 carian pertama dalam hari tersebut sahaja diambik kira..Bermakna, setiap hari kita akan mendapat usd 1.10 maksimum.

3. Seterusnya, setelah kita berdaftar dengan mylook.com, kita akan diberikan link referral dan ini adalah untuk membolehkan kita mengajak kawan-kawan join di bawah kita. setiap orang yang join di bawah kita, akan mendapat tambahan usd 1 setiap seorang.

4. Pendaftara adalah percuma..silalah mendaftar segera kerana hanya pendaftar yang terawal sahaja akan menikmati semua kelebihan-kelebihan yang dinyatakan di atas..jadi apa tunggu-tunggu lagi..

daftar segera..klik sini untuk daftar.. 

p/s : cepat-cepat jangan ketinggalan menikmati kelebihan2 yang ditawarkan selagi peluang masih ada.. :) 

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus