Push it!!

Thursday, March 11, 2010

Ikhlaskah kita berkawan??

Share


Salam dan selamat malam semua..Malam ni terdetik di hati mieran untuk berkongsi dengan kawan-kawan semua pasal 'kawan'..Ingat lagi x entry yang mieran tulis dulu??..juga pasal 'kawan' gak..nak flashback balik boleh la baca kat sini kawan sejati.

Alhamdulillah sekarang ni mieran masih lagi dikelilingi kawan-kawan yang masih setia dan mengambil berat pasal diri mieran. Tapi mieran juga ada rasa terkilan sedikit dengan kawan baik mieran. setelah 3 tahun bersama mengharungi perit jerih bersama-sama di UKM, mieran merasakan pada semester last ni hubungan kawan mieran dengan dia sedikit renggang..mieran x sure kenapa..kalau mieran yang salah, maafkan mieran.

Daripada luahan hati ni, mieran terfikir adakah mieran ni ikhals berkawan dengan kawan-kawan mieran sekarang..persoalan sedemikian seharusnya terlintas juga dalam fikiran kawan-kawan kan. Tak dinafikan untuk menjadi kawan yang setia bukan senang. Tapi kita kena akui yang kita semua bukannya sempurna, tidak seorang pun yang perfect. Tapi kita sebagai manusia yang dikurniakan akal fikiran, akan berusaha sedaya upaya untuk menjadi kawan yang terbaik..begitu juga halnya dengan mieran..


Adakah anda rasa anda ikhlas dalam hubungan kawan?..sama2 share pendapat k..




p/s : kpd kawan-kawan yang mengenali mieran, mieran minta maaf kalu ada salah dan silap..
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus