Push it!!

Tuesday, October 27, 2009

exam sintaksis = killer subjek

Share
tinggal beberapa hari lagi aku mula exam..1st exam kena plak subjek yg aku paling x suka..huhuhuh..susah btl la..apa lagi kalu bukan exam sintaksis lanjutan..hati da mula x keruan saat memikirkan tentang exam 2 nanti..huhuhuhu..saat diri digagahkan untuk menelaah subjek sintaksis 2 ada je halangan2 yg membantutkan hajat murni ku itu..hahahaha

aku baca teori kasus, aduh ntah pape la yg ditulis dlm nota 2..aku cuba fahamkan teori 2 tp ernyata otak aku x dpt progress dgn baik..huuhuhu..kesian kt aku kn..

sume kwn2 aku berada dlm keadaan dilema menanti saat utk menjawab exam sintaksis..huhuhu..aku telah mencongak masa dlm dewan peperiksaan 2 nanti..masa 2 jam diberikan..bg aku 2 jam 2 lama sgt utk paper sintaksis ni..huhuhu..nk tulis apa la dlm kertas jwapan 2 nanti..huhuhuh

xpelah aku tawakkal jelah..aku akan bt yg terbaik nanti..tido dlm dewan pn terbaik gak 2..hahaha..ayuh kwn2 ku kita jwb exam sintaksis dgn sebaiknya dan seikhlas hati..huhuhuhu..

Gud luck 2 all my friends
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus