Push it!!

Friday, September 4, 2009

Detik permulaan..

Share
ari ni tetiba je ht aku berbicara pasal nk br blog ni..huhuhu..aku ni bknnya rajin sgt nk wt blog ni..tp melihatkan kpd kwn2 yg ada blog mcm best je..huhuhu..ada la sorang kwn aku ni beriya-iya srh aku bt blog ni..aku ckp kt dia..nati ada masa n aku da sedia nk bt bru la aku wt..so skrg da lahir la blog ku yg x seberapa ni..hahaha..nk thu sape kwn aku 2 ek??erm aku bg klu la..dia 2 lbh tua driku 2 thn kot..huhuhuh.

tp dia kelakar gak kdg2..stail rmbut dia, erm pacak hbs..cicak jatuh atas
kepala dia pn x sempat nk mengucap...hahahaha..(stail rmbut merdeka dia ckp)...yeke??..sure
korang da thu sape yg aku mksudkan 2 kn...huhuhuhu.
kalu x thu gak, erm lu pk la sdri...aku
ucapkan tengkiu bnyak2 kt dia yg mendorong aku bt blog ni..tp kalu blog ni x di update biasa la 2
sbb aku ni bknnya rajin sgt..huhuhuh..1 lg aku harap kwn2 aku bantu la aku dermakan sedikit
kepakaran msg2 dlm menyediakan blog..huhuuhu
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl
blog comments powered by Disqus